Ziggy Stardust on kokonaisuutena minulle tärkeä. Se näyttelee elämässäni paitsi kauniita sanoja, suloisia säveliä myös suuria tunteita. Ziggy on älykkäiden ihmisten tapa tuntea.

Entinen poikaystäväni opetti minulle Ziggyn ja vaikka tämän miehen kanssa yhdessäolemista kadunkin, Ziggyä en kadu päivääkään. Pitkään se muistutti elävästi minua juuri hänestä ja suhteemme traagisesta kohtalosta. Nykyisin olen kuitenkin oppinut näkemään Ziggyn ilman niitä turhia ajatuksia menneestä, ihmisestä joka käytti minua hyväkseen, joka tarkoituksella minut hajoitti. Ziggy on suurempaa ja sen kaiken ylpuolella. Sittemmin se on rytmittänyt minun eloani useassakin eri käänteessä, se on tarjonnut kohtaamisia ulkomailla tuikituntemattomien, mielenkiintoisten persoonien kanssa. Se on saanut itkemään, nauramaan ja tuntemaan. Ziggy on vienyt sydämeni.

"And it was cold and it rained so I felt like an actor
And I thought of Ma and I wanted to get back there
Your face, your race, the way that you talk
I kiss you, you're beautiful, I want you to walk"